کشیشی که باعث اسلام آوردن هزاران نفر شد
نشانه هاي ظهور امام عصر(عج)
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه
درباره وبلاگ


برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و شادی روخ شهدا صـــــــــلــــــــوات
نويسندگان

به گزارش «شیعه نیوز»، زمانی که برای نشان دادن عدم حقانیت اسلام وارد عربستان شدم، دو سال در آن جا ماندم به امید این که با مطالعه قرآن و دنبال کردن خطبه های مساجد، اشتباهات و سرنخ هایی علیه اسلام پیدا کنم، اما بعد از دو سال جدای از این که به هیچ سرنخی دست نیافتم، تمام افکارم تغییر کرد و عظمت و جهان شمولی اسلام را با چشمان خود مشاهده کردم.

وی در ادامه افزود: از آن زمان به بعد قوانین دین اسلام را فرا گرفتم به کشور خود بازگشتم و با دعوت کردن فیلپینی ها به اسلام، باعث اسلام آوردن دست کم 200 هزار نفر شدم، این افراد نیز با میل خود مسلمان شدند.

احمد برسلون در ادامه با اشاره به وضع مسلمانان فیلپینی افزود: فرزندان فلیپین با مشکلات و چالش های زیادی رو به رو هستند، و با وجود آن که تلاش می کنند آموزه های دینی خود را فرا گیرند اما این مساله تاکنون آن طور که باید برای آنان اتفاق نیفتاده است، بلکه به طور دائم در معرض گروه های گمراه کننده قرار می گیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 1001
بازدید کل : 200749
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1